Ready to go!

Nå er jeg klar for jobb, og har kledd på meg, stelt meg, spist frokost, og ryddet. Eneste jeg ikke har gjort er å pusse tenna, som jeg skal gjøre nå. Det var veldig deilig å sove lenge i dag, ikke at man egentlig kan kalle det lenge siden jeg våknet klokka ni. Men lenger enn til vanlig kan man jo kalle det. I dag skal jeg sikkert gjøre mesteparten av det jeg gjorde i går, men siden jeg skal jobbe på kvelden kommer det sikkert til å være flere folk enn det var i går, siden det er når folk er ferdig på skole og jobb. Men det går nok bra. Nå må jeg nesten gå, har tenkt å stikke innom Margretha før jeg begynner, siden hun jobber på Only og det er bare meter unna. Vi snakkes etter jobb, fordi om jeg ikke er her betyr ikke at dere ikke kan kommentere! Husk at jeg digger dere! (Jeg skjønner nå hvor dårlig dette innlegget er, men har ikke tid til å skrive et nytt.)

img2740
Interessant..

Vil dere ha outfit bilde i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg