Ny videoblogg intro!

God morgen cuties! Hatt en fin morgen så langt? Jeg har ikke rørt på meg enda, og har ikke planer om det før klokken slår halv 11 eller noe sånt. Hadde egentlig på alarm på kvart på 11 i dag, men jeg klarte bare å sove til 9. Sååe, sånn er jeg bare. I kveld blir jo det ikke mye blogging siden jeg skal jobbe til 8, men før og etter jobb har jeg tenkt å blogge, så don't worry! Nææt. Ok, tror jeg skal begynne å røre på meg nå, siden jeg er så sulten at jeg kunne spist en stein. Wow. Vi snakkes, og her er den nye introen:

Tror ikke jeg kommer til å ha den så veldig lenge, for jeg ble ikke helt fornøyd. Men midlertidig er den ihvertfall sånn! Jeg gjorde den dobbel så rask fordi den ble så lang. Heh. Og ja, jeg har begynt å bruke Vimeo istedenfor Youtube.

Når våknet du i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg