Første dag på jobb er over

Hejhej! For cirka tjue minutter siden kom jeg hjem fra Bik Bok, og jeg er så sliten! Beina mine verker faktisk, siden jeg har gått i hele dag. Jeg har brettet klær, hengt opp klær, alarmert klær, pakket opp nye varer, og mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Jobbet til fire i dag, og i morgen har jeg senvakt. (Jeg føler meg så voksen når jeg skriver dette!) Så i morgen skal jeg jobbe fra 13:00 til 20:00, så da får jeg sove lenge! Har ingen lekser heller, siden jeg har skrevet ferdig dagboken for i dag. Det var virkelig deilig å legge seg ned på sofaen når jeg kom hjem. Har egentlig fotballtrening, men jeg er ikke helt sikker på hva beina mine orker.
Snart kommer det flere innlegg, og ikke minst; dagens 'VIL HA'. Du husker det jeg sa om at jeg digger polyvore.com, det er fortsatt sant! Husk at jeg digger dere da!

img2545k

Hva skal du resten av dagen da?

7 kommentarer

Siste innlegg