Jeg feirer med en julemann

Hva feirer jeg, tenker du kanskje. Jeg feirer at dette er mitt innlegg nr. 300. Haha. Jeg har blogget i over 4 måneder, og i dag skrev jeg mitt 300. innlegg. Vet ikke helt om det er mye eller lite, jeg. Kanskje litt mye? MEN, jeg feirer en ting til; Ålesund vant mot Start i tippeligaen i dag, yey! Det syns jeg var gøy siden Ålesund er jo faktisk hjemmelaget mitt.
Vet fortsatt ikke hva jeg skal videoblogge om, så kom gjerne med flere tips! Har fått noen tips, men ingen som jeg vil videoblogge om i dag ihvertfall.

img2718

Har du noen tips til videoblogg?
Hvor mange innlegg har du skrevet? (Hvis du har blogg)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg