Vet du hva?

I dag er det søndag. (Wow!) Det visste du sikkert ikke. Men ihvertfall så skinner solen i dag og, og man kan fortsatt se himmelen. Med en gang jeg sto opp i dag, tenkte jeg at i morgen er det skole. Men vet du hva? Det er det ikke! Vi har jo arbeidsuke, og jeg skal jobbe på Bik Bok. Gjett om jeg gleder meg da! Krysser fingrene for at jeg får stå i kassa. Jeg får sove lenger i morgen også, siden jeg begynner klokka ti. Og jeg har gått utvalg av Bik Bok klær å gå i også. Heh.

Malin og jeg sto opp for cirka en time siden, og har allerede spist frokost og sitter nå med hver vår pc og spiser sure skrikerunger. I dag har jeg tenkt å fortsette med inspo veggen og hvis dere vil ha en smakebit, må dere si ifra!

img2679
Dette bildet ble tatt i går, bare sånn btw.

Forresten så MÅ jeg anbefale en nettside jeg fant i går. Ja, det er sikkert veldig mange som har hørt om den før, eller bruker den fra før av. Men det er ihvertfall polyvore.com. Jeg DIGGER den nettsiden! Anbefaler dere som ikke har vært innom den før, og ta en titt. Du kan lage kollasjer av mote, og det er skikkelig stort utvalg av klær, sko, sminke, accesories, vesker, ja, ALT!

Bruker du den nettsiden?

5 kommentarer

Siste innlegg