Vi har testet!

Benedicte hadde med seg Ben & Jerrys når hun komme i sted, men uheldigvis hadde ikke 7-11 Cookie Dough, så da ble det Chocolate Fudge Brownie istedenfor.
Den har vi ikke smakt før, så vi var veldig spente på hvordan det smakte. Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade is heller da, syns det lett blir kvalmende. Som jeg har sagt før, er jeg rar. MEN, jeg er faktisk allergisk mot sjokolade også, hvis det blir for store mengder begynner jeg å klø og får eksem. Så det visste du kanskje ikke om meg? Men uansett. Vi tok første skje, og førsteinntrykket var rett og slett; KVALMENDE! Det ble rett og slett alt for mye sjokolade for oss, og etter noen ‘biter’ ble det for mye, og veldig kvalmende. Så den anbefaler vi ikke så sterkt. Men hvis du er veldig glad i sjokolade, går det jo bra.

Har du smakt denne før?

Nå er jeg med i blogg vs blogg HER, og det hadde vært kjempe koselig om du ville stemt på meg. Så hvis du liker bloggen min, er det bare å stemme, nok en gang her; http://aldixo.blogg.no/1255808301_malindh_vs_fooxy.html.

9 kommentarer

Siste innlegg