Godterispising og julebrusdrikking

Heyhey cutiepies! I dag er det sol og blå himmel ute, en perfekt dag for en tur ned i byen. Skal kjøpe inn litt ting til inspo veggen og kanskje litt til (?) I kveld kommer Benedicte. Lenge siden hun har vært her nå, så det var på tide! Hva vi finner på, vet jeg ikke, men det blir ihvertfall godterispising og julebrusdrikking!

Når jeg kommer hjem fra byen i dag, skal jeg begynne med inspo veggen og såklart skal jeg oppdatere dere med hvordan det går. Kul skal den ihvertfall bli! Outfit bilde kommer senere, har blitt noen dager siden siste outfit bilde, men det er fordi jeg har vært kledd så utrolig kjedelig, og da er det jo ikke vits å legge ut. Det kommer også bilder fra i går, senere! Så følg med! Nå må jeg vel egentlig komme meg ut av pysjamasen og inn i noen skikkelige klær, og selvfølgelig stelle fasaden. Vi snakkes senere!

img2449
Så bare legger jeg ut enda et bilde av Tjukken, som om jeg ikke har lagt ut nok fra før av.

Hva er dine planer for dagen da?

6 kommentarer

Siste innlegg