It takes two

Gjett hvem som kommer i dag da? Et hint; begynner på M og slutter på ariell. Burde være ganske lett. Anyway, så kommer hun senere, gleder meg! Vi har planer om å lage en videoblogg til dere, forrige ble jo faktisk veldig vellykka så vi må jo så klart lage flere! Og så til overskriften; i vinterferien (?) da Mariell kom og reddet meg i Ørsta, hørte vi en sang på radioen som vi ble helt hektet på. Den heter It takes two eller noe sånt, og i dag, flere måneder senere, dukket den helt plutselig opp i hodet mitt. Haha! (Skal se om jeg finner den på youtube btw). Akkurat det samme skjedde i Alta. Vi satt og lakket neglene, som vi gjorde nesten hver kveld, og plutselig begynte jeg bare å synge på den. Mariell så rart på meg og lurte på hvordan jeg plutselig kom på den sangen etter flere måneder. Ja, jeg er rar.

dsci0065 2
Fordi jeg savner Alta.

Her er sangen forresten:

Er ikke sikker på om det var den versjonen vi hørte, men den gikk hvertfall sånn.

Får du gamle sanger på hjernen av og til?

5 kommentarer
    1. Haha, får faktisk noen gamle sanger på hjernen av og til ja. Det er litt komisk. Hvertfall hvis jeg begynner å nynne dem høyt i noen andres nærver. Off, føler jeg skrev litt voksent der gitt? xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg