Jeg er i live!

Heihei! I går ble det som sagt ikke noe innlegg, bare et dårlig mobilinnlegg men det er jo bedre enn ingenting? Jeg var jo med pappa og hadde ikke med pc'en og den gamle, stasjonære pc'en orker jeg bare ikke. Pluss at da jeg hadde lagt meg ned på sofaen var jeg så trøtt at jeg ikke orket å bevege på meg en gang. Velkommen til min late verden! Var jo forresten på første konfirmasjonsundervisning i går, jeg har tensing og det var faktisk veldig gøy. Vi hadde en del navneleker og sånt siden ikke alle kjenner alle. Trodde det var ferdig ni, meen det var tydeligvis halv ti, og da sier det jo seg selv at jeg var ganske trøtt når jeg kom hjem.

I dag har jeg vært på skolen, wow. Fikk mer informasjon om arbeidsuken som er neste uke. Gleder meg! Som kanskje en del av dere vet, skal jeg jobbe på Bik Bok og jeg er veldig i tvil om jeg skal ta med lommeboken eller ei, tror ikke det er så lurt. I dag skal vi ha sånn foreldre/elev kveld greier (er ikke sikker på hva det kalles) og det varer fra 19:00 til 21:00 så da spørs det om det kommer et innlegg når jeg kommer hjem. Men jeg skal ta igjen bloggingen, I promise. Der fikk du jammen enda mer av den flotte engelsken min! Heh.

Jeg ble faktisk veldig sjokkert over hvor mange som besøkte bloggen min i går, det ble jo ingen blogging, og det var helt sjokkerende at folk orket å gå inn på bloggen min da. Men det syns jeg hvertfall er utrolig kjekt! Thanku <3 Nå må jeg oppdatere meg på bloggene jeg leser og så skal jeg se Home & Away! Husk at jeg digger dere!

img2014s

Ser du på Home & Away?

7 kommentarer

Siste innlegg