MALIN ANBEFALER

Nå tenkte jeg å anbefale igjen, og denne gangen anbefaler jeg lipsyl. Altså denne;

Den er utrolig bra, og hvis du er tørr på leppene smører du på denne, og blir fort bra igjen. Alle blistex lipsylene er veldig bra, jeg bruker også en annen en, denne;
Med en gang jeg kjenner at jeg får munnsår, smører jeg på denne og da går det vekk.
Men i dag er det den øverste jeg skal anbefale.

img2414
I dag kjente jeg at jeg var tørr på leppene og da smurte jeg et enkelt lag med denne på. Det er alt som skal til. Lipsylen varer lenge og når den har tørket, er ikke leppene dine tørre lenger, og problemet er løst. Denne er også veldig bra mot munnsår. I tillegg lukter den veldig godt, kan ikke helt beskrive hvordan lukten er, men ihvertfall veldig god.
img2415
Den har også solfaktor 20 som er perfekt om sommeren da enkelte blir solbrent på leppene. Jeg tror de selger den i Norge, men er faktisk ikke helt sikker siden mamma kjøpte den i New York. Den hvite som det er bilde av over her, selger de hvertfall i Norge.

Bruker du blistex?
(PS: IKKE GLEM KONKURRANSEN HER! VINNER TREKKES I MORGEN!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg