HAPPY BIRTHDAY!

I dag har verdens beste mamma bursdag, altså min mamma. Så gratulerer med dagen! Hun er mitt ekte forbilde som man faktisk kan se opp til, istedenfor de kjendisene vi aldri vet om vi egentlig kan se opp til. Men uansett, kjempeglad i deg mamma! Vi ses på søndag. 

Nå har jeg akkurat spist en deilig frokost, og er straks klar til å stelle meg. Planene for dagen, får du vite senere for det er en overraskelse! Spent nå? Anyway, fikk jeg vite i stad at Barack Obama skal få Nobels Fredspris. Flere som har hørt det? Det er jo forskjellige reaksjoner om dette siden han ikke har vært president i ett år en gang, men jeg syns det er helt greit, jeg. Ok, dette ble et veldig rotete innlegg, men det får nå bare være. 
page
Du vil ikke se hvordan jeg ser ut nå, så jeg bare legger ut dette. 
Hvis du vil, kan du godt legge igjen en gratulasjon til mamma, også kan jeg hilse fra dere. 
Kjenner du noen som har bursdag i dag?
6 kommentarer

Siste innlegg