LITT MER INFO OM KONKURRANSEN

Tenkte jeg skulle skrive litt mer info om konkurransen. Dere kan delta MAX tre ganger, dere som deltar flere ganger blir diskvalifisert. Det er ingen som har hatt rett hittil, så der hjalp jeg dere litt mer. Som sagt trekker jeg ut en vinner på søndag. Dette er min første konkurranse, og jeg håper så mange som mulig vil delta, dere taper ihvertfall ingenting på det. Og for dere som leser om konkurransen for første gang, her er et bilde av premien:
img2131
Trykk på bildet for å komme til konkurransen. Og sånn at dere ikke misforstår, dere kan ikke delta i dette innlegget, det MÅ være i innlegget du kommer til når du trykker på bildet.


Atm sitter Margretha og jeg og nerder på hver vår pc. Der er det spillene på facebook som gjelder. Phineas og Ferb går på tv'en, ja, jeg vet vi er barnslig men det er faktisk litt gøy. Som sagt på tidligere innlegg, tok vi litt bilder, og her er noen av dem:
img2185 img2196
img2203 Trykk på bildene for å forstørre dem.

Husk at jeg digger dere!

Pleier du å spille spill på Facebook?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg