KANSKJE JEG SKAL BLI FOTOGRAF?

Etter jeg har fått låne speilreflekskameraet til Kjetil, har jeg gått rundt og tatt bilder hele tiden. Tar bilder av hver eneste lille detalj jeg ser, og jeg syns det er kjempegøy! Så nå vurderer jeg faktisk å bli fotograf. 

img2060
Se dette bildet jeg tok i dag da, jeg syns det ble dritkult! 
Nå leker jeg meg med Photoscape, faktisk et kjempebra redigeringsprogram! Må bare skjønne meg litt bedre på det først, hehe. 
Ellers, har jeg ikke noen spesielle planer for dagen.. Ta noen bilder, kanskje være med venner. Outfit bilde kommer senere når jeg har stelt meg. Meen, nå må jeg lage meg noe frokost før jeg sulter ihjel. Husk at jeg digger dere!

Hva vil du utdanne deg til?
Hvis du har jobb – hva jobber du som?
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg