NY HEADER

Som du kanskje ser har jeg endret på designet. Grunnen til dette var at jeg ikke følte at det andre designet ikke var helt meg. Headeren ble jeg faktisk strålende fornøyd med! Ja, det var faktisk jeg som lagde headeren. Lurer på om Leon har lært seg å koke egg nå siden jeg er så flink til å redigere. Internt. Men anyways vil jeg gjerne høre din mening om designet! 

headerr
Edit; Det knallrosa designet skal passe til klærne jeg har på meg på headeren.
Så, hva syns du?

Nå er Margretha her (sjokk, ikke sant?) og vi sitter her som vanlig og nerder på hver vår pc. Farmville vettu! Senere i kveld skal vi sikkert leie film, så da blir det sikkert film anbefaling hvis filmen er bra. Vi blogges!  
Forresten så ser jeg at statistikken er mye dårligere i dag enn i går, og det gjelder kommentarene også. Så det er ingen grunn til å være redd for å kommentere. Hvis det er noe dere vil jeg skal blogge om, er det bare å skrive det i kommentarfeltet. Åpen for tips!
8 kommentarer

Siste innlegg