SIST JEG SJEKKET VAR DET NOE HVITT SOM LÅ PÅ BAKKEN

God morgen, bloggen! Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på hva som har skjedd siden sist, det har haglet eller snødd, eller begge deler, det er hvertfall noe hvitt på bakken, jeg har vært i drømmeland, er på 36.plass på mest aktiv og jeg har sett på Disney Channel (wow!). Har tenkt å lage videoblogg i dag, siden det faktisk er to hele dager siden sist og jeg skal lage videoblogg mye oftere enn før, som vil si mer enn en gang i måneden. 

Ellers våknet jeg kvart på åtte i dag pga. sommerværet ute og bestemte meg for å 'stå opp' da. Jeg ligger fortsatt i sengen så jeg tror ikke man kan kalle det for stå opp. 
picnik collage
Har prøvd meg litt på Picnik.com og ble veldig fornøyd med dette siden redigeringskunnskapene mine er like gode som Leon er til å koke egg. (Han er jo en hund og kan da altså ikke koke egg) 
Ble litt for mye ironi i dette innlegget, men det får da være. Nå skal jeg stelle meg og så kanskje begynne på videobloggen. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal videoblogge om, så hvis du har noen tips kan du bare skrive det i kommentarfeltet. 

Er du god til å redigere bilder?
Hva vil du jeg skal videoblogge om?
7 kommentarer

Siste innlegg