VIL HA!

downloads1
Dette er definitive kandidater til neste shoppingrunde, bortsett fra skoene som er litt for dyre for min divisjon.
Bukse fra Bik Bok til 399 kr
Smykke fra Bik Bok til 79 kr
Sko fra Bianco til 750 kr
T-skjorte fra Gina Tricot til 149 kr

Har du noe av dette?

Nå tenker jeg at jeg tar kvelden/natten, kjenner jeg er trøtt her jeg ligger. Det har vært en strålende dag, og jeg rett og slett elsker livet nå for tiden. Er det ikke herlig? Det hadde vært litt greit hvis været hadde forbedret seg litt (veldig) også da, men uheldigvis er det ikke noe jeg kan styre. På tide å skru av dataen nå, den har vært på altfor mye i dag. Vi blogges i morgen, søtiser!

sdc11099

Hvordan er livet ditt for tiden?

3 kommentarer
    1. Har ingen av plaggene, men skulle gjerne hatt dem! 🙂
      Akkurat nå lever jeg på minnene fra bursdagen min i går og feiringen av det, og med det tatt i betraktning har jeg det veldig bra! 🙂

    2. Buksa og smykka e e for, men har nesten lik genser + e hadde aldri fått nokken sånne sko av mamma eller pappa uansett 😛 får heller håpe på boots 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg