JEG ERKLÆRER HERVED..

.. at det er høstferie!!! Juhu! Skal feire høstferien med tacopizza til middag i dag, mm! I dag tror jeg vi var eneste klassen som hadde vanlige fag hele dagen, de andre så på film og spiste god mat og koste seg, mens vi lærte om volum og likeverd. Fikk tilbake naturfagsprøven som jeg fikk 4 på, er ikke helt fornøyd siden jeg kunne gjort det bedre, men jeg fikk hjernteppe og det kan jeg ingenting for. Life goes on! Men nok om skoledagen. 

Etter skolen var Andrea og jeg i byen og spiste Big Bite og jeg kjøpte et klesplagg! Nysgjerrig nå? Det kommer i et innlegg senere hvis noen er interessert i å se hva jeg kjøpte. 
Mariell skal overnatte senere, det blir vel kjempegøy som alltid! Kanskje det blir videoblogg også? Hun kommer etter hun har vært på kino med de andre, jeg fikk tilbudet men sa nei fordi jeg ikke vil se Vegas. Jeg vet at den er bra omtalt men jeg syns den ser dønn kjedelig ut, unnskyld meg. PLUSS at den har sjangeren, drama, og jeg foretrekker komedie. 
mariellmalinbff
Se hva jeg og Mariell lagde i volleyballsanden på skolen i dag, aww <3 Kanskje litt vanskelig å se hva som står der, men det står ihvertfall: Mariell + Malin = BFF 
Vil du se hva jeg har kjøpt?
Fikk du også høstferie i dag, eller har du hatt denne uken?
7 kommentarer

Siste innlegg