SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN ER PÅ VEI!

Ja, nå kommer den endelig! I dag føler jeg meg mye bedre, så da benyttet jeg sjansen til å lage videoblogg med svarene på spørsmålsrunden. Så snart den er lagt ut på youtube, legger jeg den ut her. 

Som sagt føler jeg meg mye bedre, så da blir det skole i morgen. Pappa henter meg etterpå og da må jeg hente RLE-boken min med Margretha sånn at jeg får øvd til prøven i morgen. Nå er det heldigvis bare to dager igjen til høstferie også! 
Dette ble et lite innlegg, men det kommer snart mer. Snakkes!
bff
Syns dette bildet er så søtt! 
Hva gjør du i dag?
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg