HAR DU HØSTFERIE?

Ser at mange bloggere over hele landet skriver at de har høstferie nå. Er vi i Ålesund den eneste byen som ikke får høstferie før neste uke? Jaja, men sånn er det vel bare. Jeg er ihvertfall syk i dag, så jeg holdt meg hjemme i dag og prøver å bli frisk. Halsen er vond, hodet er vondt og nesen er tett. Har ihvertfall matlyst da, så hvis jeg gidder (og klarer å løsrive meg fra Hannah Montana The Movie, som er på tv'en nå) går jeg ned og lager meg noe mat. 

Bloggvurderingen kommer om ikke så lenge, du har fortsatt sjanse til å bli med hvis du skriver bloggadressen din to innlegg under her. Det kommer minst to vurderinger så da har du større sjanse! Jeg har også bestemt for å lage en liten bildeserie på video siden jeg ikke har noe å gjøre på i dag. Så stay tuned! Snakkes!
Har du høstferie nå?

090929094804
Mine bestevenner i dag (pluss nesesprayen som jeg ikke har hentet enda)
16 kommentarer

Siste innlegg