DAGENS OUTFIT

dsci0001 5
Bildet er gammelt, men siden det er akkurat det jeg har på meg i dag, tenkte jeg at jeg like gjerne kunne legge ut dette. Alt er fra Bik Bok. Som du kanskje har skjønt, er jeg veldig glad i klær fra Bik Bok.

Dagen i dag har gått til presentasjonsgudstjeneste, kirkekaffe, og nå er Margretha her. I går kveld så jeg Legally Blondes 3, den nådde ikke helt opp til forventningene men den var helt ok. Atm ser vi på Molde – Rosenborg kamp, Margretha ville se siden hun faktisk heier på Rosenborg. Jeg holder meg til Aafk, vårt kjære hjemmelag som er i cupfinalen.

Nå er det bare noen få kommentarer igjen før jeg når 700 kommentarer (ja, jeg er faktisk stolt over meg selv) men jeg syns godt dere kunne blitt bedre til å kommentere. Vet ikke om det er fordi det jeg skriver er kjedelig, eller om det er fordi jeg har blogget så lite i det siste. Begge deler, kanskje? Jeg skal uansett bli mye flinkere, promise! Så bare kommenter i vei, jeg får aldri nok av kommentarer. (Det var et lite hint, hint.) Kommentar nr. 700 får ihvertfall eget innlegg, koselig.

Nå har jeg noen blogger jeg må oppdatere meg på. Snakkes!

Hva syns du om outfitet?
Har du sett filmen? (Den er ganske ny)

7 kommentarer

Siste innlegg