SE HVA JEG FIKK I DAG!

090923181237
Min søte stesøster, Malin Ann, hadde vært så snill og laget en tegning til meg. Kjempesøtt! Hun er faktisk 8 år og tegner bedre enn meg, ikke at det skal så mye til.

Vi hadde tre timer teori i mat & helse i dag, trodde det kom til å være kjempekjedelig men det var det faktisk ikke. Og i dag brukte jeg mine kjære 'uggs' fra Lille Vinkel Sko som jeg har savnet kjempemye. Så da var jeg ihvertfall god og varm på beina i dag. Skal ikke kjede deg med å snakke mer om skolen i dag, kjenner jeg sovner snart av min egen skriving.

Anywho.. Margretha er på vei og vi skal sikkert øve til naturfagsprøve. Høres ikke det spennende ut vel? Kjempe. Men vi skal ihvertfall klippe opp mange lapper, skrive spørsmål på, legge dem i en boks, og så trekke ut ett og ett spørsmål og spørre hverandre. Ganske greit siden vi kan alle fokusspørsmålene utenat etter i går. Og nå innser jeg at dette går under kategorien skole og at du sikkert har sovnet allerede hvis du i det hele tatt gadd å lese innlegget.

På fredag skal jeg forresten på konf.tur. Blir der til lørdag. Og uheldigvis er det meldt dårlig vær og da blir det jo kjempegøy og gå en time opp til hytten vi skal 'bo' i. (Føler det er litt mye ironi i dette innlegget.) Det er utedo der også, jippi! (enda mer ironi.) Men det blir sikkert gøy da. Kommer ihvertfall tilbake til sivilasjonen lørdag kveld. Og da er det opp tidlig på søndagen for da er det presentasjonsgudstjeneste OG fotballcup senere på dagen. Helgen min er virkelig stappa full. Nå må jeg komme meg vekk fra dataen litt, det blir litt mye til tider. Snakkes!

Skal du konfirmeres neste år?

8 kommentarer

Siste innlegg