DAGENS SANG

Er en stund siden jeg har lagt ut dagens sang, men i dag følte jeg at dette var dagens sang:

Michael Jackson-Man in the mirror

Den sangen danset vi til i musikken i dag. Det gikk faktisk bedre enn forventet! Vi fikk vite at gruppen vår ligger på 4 opptil 5, og på torsdag får vi vite individuell karakter. Spennende!
Nå er jeg ferdig med norsk innleveringen og fransk leksen, så da har jeg bare igjen RLE, engelsk og å øve til naturfagsprøve som er på fredag. Ikke det at det er noe interessant for deg å lese.

Senere kommer Margretha bort og da skal vi øve til naturfagsprøven, og forhåpentligvis kommer svarene på spørsmålsrunden også. Kall meg treiga.
Dette ble et lite innlegg, men jeg har ikke mer på hjertet akkurat nå. Snakkes!

446367101252698948402n400Bilde fra Ocean Grove, New Jersey.

Har du mye lekser denne uka?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg