JEG NÆRMER MEG 700 KOMMENTARER!

Kanskje ikke det er så mye for deg, men jeg er kjempestolt! Har hatt bloggen i ca. 2 og en halv mnd. og jeg er kjempestolt over hva jeg har oppnådd med den. Som noen av dere kanskje vet, hadde jeg en blogg før og den var dønn kjedelig. Jeg fikk aldri kommentarer, og da mener jeg ALDRI. Men nå tror jeg at jeg har skjønt det og jeg har utviklet meg veldig på bloggfronten. Så det skal jeg prøve å fortsette med. Jeg syns hvertfall det er kjempekoselig med kommentarer!

Jeg har kommet hjem fra fotballtrening og det var kjempegøy i dag! Det er det som regel da, men uansett; på slutten av treningen hadde vi rævasmell, så da sto treneren vår inni mål med rumpen vendt mot oss, også skulle vi prøve å treffe. Jeg var faktisk den eneste som traff, fire ganger! Kjempegøy! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen (egentlig gå, men du skjønner.) og så må jeg finne noe å bite tenna i før jeg legger meg. Snakkes!

Du vil ikke se hvordan jeg ser ut nå, så jeg legger ut et bilde av søte Leon (som om jeg ikke har lagt ut nok bilder av han fra før av):
dsci0001 2
Bildet er forresten ikke tatt 20.januar som det står der.

Går du på fotball eller en annen sport?

4 kommentarer
    1. Gratulerer 🙂 Har hatt blogg i litt under en måned og håper jeg klarer å skrive interessant 🙂 Stikk innom hvis du vil 🙂 Har blandt annet lagt ut en hjemmelaget msuikkvideo, hvor jeg synger, spiller piano, filmer, regisserer, har gjort alt selv. Den er et stykke ned på bloggen, så du må bla litt, men ønsker meg ris o0g ros på den 🙂 Blir glad for kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg