BILDER FRA BLOGGKVELD

bloggkveld l
Bildene er tatt av meg og redigert av Camilla.
Kjempekoselig kveld som definitivt må gjentas!


Prøvde å blogge i går kveld før jeg la meg, men problemet var at jeg ikke fikk logget meg inn på blogg.no som sikkert skjedde med flere. Vi tapte ihvertfall kampen. Det luktet gammel ketchup der vi spilte, unnskyld meg, men det var tett før jeg fikk brekninger. No offence til dere som bor i Norddalen.

Engelsk stilen i dag føler jeg gikk veldig bra, og nå er jeg ferdig med matteleksene og Samf.f innlevering. Flinke meg! I dag har det regnet veldig mye, men akkurat nå titter faktisk solen frem. Så det håper jeg den gjør på fotballtrening i dag også. Neste uke begynner vi med innetrening så da er det likegyldig hvordan været er.
OIOIOI! Jeg ser på Home & Away akkurat nå, og Jack sa til Martha at han fortsatt har følelser for henne. Jeg håper det blir de to igjen! Nå må jeg se resten. Snakkes senere!

Hvordan er været hos deg nå?
Følger du med på Home and Away?

8 kommentarer

Siste innlegg