JEG HAR HALVT-ÅRSBURSDAG I DAG!

Det stemmer, dette må vi feire! Når jeg kom på det på skolen i dag ville jeg rope det ut, men siden det faktisk "bare" er halvt-årsbursdag. Men uansett er det jo kjempekjekt da!
Ja, nå er det endelig helg, det har jeg ventet på siden mandag. Sånn er det alltid. Neste uke blir det mye å gjøre, for på mandag skal vi skrive stil i engelsken, tirsdag har vi fremføring i dans, på fredag har vi naturfagsprøve OG innlevering i norsk og samfunnsfag. I tillegg til vanlige lekser. HELP ME! Men det vil jeg ikke tenke på i helgen, uansett om jeg egentlig burde det..

I morgen er det bloggkveld, det visste du kanskje, og det blir kjempegøy! Gleder meg som et lite barn på julaften. Da skal vi først lage taco og så spise snacks og godteri (must) og så klart blogge!

Nå skal jeg på butikken med mamma. Snakkes!

dsci0010 4
Camilla og Margretha, søteste stesøstrene <3 bildet ble litt dårlig, jeg vet.

Gratuler meg med halvt-årsbursdagen! Klarer du å finne ut når jeg har bursdag?
Har du mange prøver og innleveringer for tiden?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg