TROR JEG HAR BEGYNT Å HALLUSINERE

Jeg vet at å hallusinere er når man tror man ser ting som ikke er der, men gjelder det hørsel også? For jeg trodde nettopp at jeg hørte en ufo utenfor. Ja, jeg snakker faktisk om en UFO. Det var såklart bare en bil da, men det var skremmende likt!

I dag måtte jeg dra hjem fra skolen fordi jeg følte meg dårlig. Jeg føler meg litt bedre nå, men uansett må jeg ta det med ro og prøve å bli bedre. Husket du forrige uke da jeg snakket om bloggkveld? Det skal jeg hvertfall ha på lørdag, da kan desverre ikke Mariell komme, så det blir Camilla, Margretha, Maria og meg. Men det blir jo koselig da. Så da blir det masse blogging, det ligger jo i ordet bloggkveld.

Nå skal jeg slappe av, lese litt og utforske bilderedigeringsprogrammene jeg har på pc'en. Snakkes!

090917153515

Har du hallusinert før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg