KALL MEG GAMLA

Utrolig hvor trøtt jeg har hvert i dag! Tror jeg begynner å bli gammel, så hvis jeg finner gråe hår på hodet mitt er det ikke så rart. 

Jeg beklager nok en gang for utrolig dårlig blogging av meg, men jeg har ikke tida i hverdagene. MEN, jeg skal nok alltids få til ett innlegg eller to om dagen. Jeg kan jo fortelle litt om hva vi gjorde på skolen i dag da, det er som regel ikke spennende, men nå har jeg faktisk noe spennende å fortelle;
i friminuttet i dag prøvde vi SPIRITISME, oooo! Det var faktisk veldig creepy, med tanke på at vi faktisk gjorde det på skolen midt på lyse dagen. Så da satt vi i en ring og stilte ja/nei spørsmål og så hadde Camilla og Malin (kult navn, ikke sant?) et smykke i hendene deres, så hvis det ble ja skulle smykket svinge og hvis det ble nei skulle det snurre. Helt utrolig at det faktisk gikk! Så i de to siste timene tenkte jeg omtrent bare på spiritsme. Men nå skal jeg ikke skrive mer om det. 
Skal prøve å få til flere innlegg i dag, men nå skal jeg se X-faktor! Snakkes!
i74886219270075
Fant et gammelt bilde av meg. Hoho, så morsomt!
Har du prøvd spiritisme?
7 kommentarer
    1. sv; tusen takk for kommentar søte du! 😀 Gleder meg som sakt masse, fyller 19 til mandag så det passer jo bra å være i Las Vegas da! 😀 Tenkte å KANSKJE videoblogge, men vet ikke om lesere liker bedre tekst eller video? Håper uansett du får en kjeempefin torsdag nydelige! 😀 og som sakt; ikke glem at DU er verdifull! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg