DAGENS INNKJØP!

Har ikke fått blogget før nå, siden dagen min har vært fullstappet. I dag var jeg og Mariell på moa etter skolen og kjøpte litt forskjellig.
Her er hva jeg kjøpte:

090914220524
Lue fra Bik Bok, 79.00 kr.

090914220506
Det nyeste TOPP-bladet.

090914220451
Sko fra Skopunkten, 224,00 kr.

Jeg kom hjem i fem tiden, og da måtte jeg spise middag og så dra på trening. Så derfor fikk jeg ikke blogget før nå. Tok egentlig masse bilder og filmet på skolen i dag, men kameraet mitt vil ikke samarbeide med meg. Det var visst "feil filtype" osv!
I morgen har vi fremføring av dans i musikken og jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Sangen varer FEM minutter, og vi har ikke funnet på dans til halve engang.. Så jeg kan jo si at vi sliter, mildt sagt. Men i studietimen får vi bare stå på og se om vi får til noe lignende dansing. Snakkes!

Hva syns du om innkjøpet?
Hva har du gjort i dag?

9 kommentarer

Siste innlegg