DAGENS SANG

Jonas Brothers-Much Better

Liker du den?


Ellers har jeg vært i enda en bursdag. I dag feiret Benedicte og Charlotte bursdagen sin. Benedicte har bursdag i dag (GRATULERER MED DAGEN!) og Charlotte hadde bursdag for en stund siden. Det var kjempekjekt, vi spiste god mat, godteri og så film, Raise your voice med Hilary Duff i hovedrollen. Har du sett den? Den ser ihvertfall sånn ut:

Og nå skal jeg fikse på designet og headeren, og da skal jeg ha denne headeren:

malinheaderferdig2

Så da håper jeg at det blir bra! Beklager for dårlig blogging. Snakkes!

Har du sett Raise your voice?
Likte du headeren jeg skal ha?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg