DAGENS SANG

Jeg vet jeg har blogget lite i dag, men jeg har ikke hatt så mye på hjertet og da syns jeg det er bedre å ikke blogge enn å skrive et kort, dårlig innlegg. Skoledagen gikk helt greit. Når jeg tenker meg om er egentlig onsdagene den beste skoledagen. Dagen begynner med en time studietid og så tre timer mat & helse. Kan det bli bedre?? Men så slutter jo dagen med to timer fransk da, som jeg syns er skikkelig kjedelig. Ikke vondt ment til de som faktisk liker fransk, men jeg liker det ikke.

I mat og helse i dag lagde vi scones, mm! Også hadde vi grønnsaker og dipp! Det var kjempegodt alt sammen, og gjett om jeg skal lage scones flere ganger! Jeg må virkelig kutte ut alle de utropstegnene, jeg irriterer meg selv.. Nå må jeg ned og lage noe å spise for nå høres magen min ut som en bjørn og så må jeg dusje. Snakkes!



HER ER DAGENS SANG:

Pixie Lott-Mama do

xoxo

5 kommentarer

Siste innlegg