Vant vi?

Nei, det gjorde vi ikke. Valldalen vant 5-3, men i forhold til oss hadde de fem innbyttere og vi hadde ingen. Hadde vi hatt innbyttere hadde vi knust de ned i hullet de kom fra! Pappa spanderte godteri på meg og Margretha når kampen var ferdig- ja, jeg vet at jeg har begynt et nytt og sunnere liv men vi fortjente det! Nå har jeg nettopp sett The Rachel Zoe Project og om ti minutter er det Greys Anatomy! Så før det skal jeg pusse tenna og fjerne sminke sånn at jeg slipper å gjøre det etter Greys.


DAGENS SANG:
Send it on – Jonas Brothers, Miley Cyrus, Demi Lovato og Selena Gomes

Hva er din favorittsang?

xoxo

3 kommentarer
    1. Hei nydelige du! Siden du virket så positiv; *minner på at det er 3×9 dagen i dag*. Dersom du bidrar
      håper jeg at jeg hører fra deg slik at jeg kan legge ut link til ditt innlegg på bloggen min. Veldig mange som har meldt sin interesse så håper å få med så mange som mulig -for et bedre bloggmiljø og en positiv handling i disse grå dager 😀

      Ha en kjeempefin dag søte! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg