INGEN VIDEOBLOGG HER, NEI..

Jeg innså først nå hvor dårlig webkameraet mitt er til å filme. Jeg er treig, jeg vet. Så det ble ingen videoblogg og heller ingen ny intro, siden jeg ikke har noe bra redigeringsprogram til videoer. Men det får bare være. Vi har et kamera her som jeg kanskje kan bruke neste gang. Mens jeg er inne på temaet, hvilket redigeringsprogram bruker du når du skal redigere videoer?

Dagen min har ikke gått til noe annet enn å nerde med dataen og se på tv. Jeg kunne vunnet VM i lathet, hvis det er noe i det hele tatt da. Jeg er ganske trøtt nå, som jeg egentlig ikke skjønner i det hele tatt siden jeg har sovet ganske mye i helgen egentlig.

Forresten så har jeg lagt merke til at jeg sier (skriver) veldig mye ordet forresten, så jeg beklager hvis det er irriterende og jeg skal prøve å kutte ned på å si det. Mamma gir meg mange blikk nå og jeg tror alle skjønner hva det betyr (leggetid!) Så jeg får vel gå å pusse gebisset nå, snakkes!

snapshot93

Skjedd noe spesielt med deg i helgen?

2 kommentarer
    1. jeg bruker windows movie maker, hihi 🙂 bare et program som lå inne på dataen min fra før av, men det er egentlig ganske bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg