Er det overskriftene som får folk til å lese innlegget?

Heihei! Det er siste dag i helgen, og det skal jeg nyte mens jeg kan. I dag har jeg ingen planer, men jeg tror jeg skal fikse ny videoblogg intro, og kanskje en videoblogg hvis noen er interessert i det?  
I dag hadde vi fårikål til middag, mm!

Også vil jeg spørre dere om noe: Er det overskriftene som får folk til å lese innlegget? For jeg føler at hvis overskriften min er veldig kjedelig og uinteressant, er det ingen som gidder å gå inn å lese innlegget. Så, er det sånn? Please let me know! Jeg skal prøve å komme med litt 'spennende' overskrifter.


DAGENS OUTFIT:

malin i new york
Siden jeg har på meg dette i dag, tenkte jeg at jeg kunne legge ut dette bildet fra New York istedenfor et nytt et.
Det er altså kjole fra Bik Bok, og en denim tights fra Gina Tricot som ikke vises på dette bildet. Det er ikke særlig varmt ute i dag, men siden jeg ikke har planer om å gå ut, er det ikke noe problem å ha på seg dette.

Dagens sang er Demi Lovato-Get Back

Liker du den sangen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg