GOOOD MORGEN BLOGGEN! ELLER, GOD DAG?

Det er vel god dag nå da, siden den er over tolv, men jeg har ikke sovet til nå. Jeg våknet i halv ti tiden og da lå jeg og så på tv. Jeg skal ikke sitte og skrive hva jeg har gjort i de timene jeg har vært våken, for det er bare kjedelig for deg å lese. Men jeg skal ned i byen etterpå og møte Mariell der og vi skal se om vi får tak i ballonger på Peppes, Egon eller Dolly Dimples (eller kanskje alle tre?) og da får vi se om det kommer ut en video der vi snakker med helium stemmer, det er så komisk!

Ellers, sitter jeg her nydusjet med vått hår (nydelig, må jeg bare si) og har nettopp sett en episode av Under samme tak. Beklager for et lite, dårlig innlegg men mamma kom nettopp og spurte om jeg skal bli med de ned i byen, så det kan jeg likegodt siden jeg skal møte Mariell der uansett. Snakkes!
Forresten, solen skinner såvidt!

snapshot82

Har du snakket med heliumstemme før?
Hva er dine planer for dagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg