Gi meg litt applaus da!

For jeg fikk jobben på Bik Bok!! De skulle egentlig ringe i dag, men siden de ikke hadde gjort det når jeg var ferdig på skolen, tenkte jeg at jeg kunne stikke innom. Da sto sjefen der, så snakket jeg med henne og fikk jobben! Så der skal jeg da altså jobbe fra 19. – 21. oktober, juhu!! Nå ble det altfor mange utropstegn her, hihi. Spørs om jeg tør å ta med bankkortet da, siden jeg faktisk skal jobbe en plass med klær jeg eeelsker.

Ellers har skoledagen vært lang og kjedelig, og det er deilig å si at det endelig er helg! Søren, der kom utropstegnet igjen.. Nå har første blogg vurderingen kommet ut også, så den kan du se i innlegget under, og kanskje det kommer enda en vurdering i kveld.
I kveld skal jeg bare kose meg hjemme, med familie, data og tv, og det er alt jeg trenger.

Legger ut et bilde av meg og mine kjære pc, som har en tendens til å friste meg til å kaste den ut av vinduet av og til. Blir så irritert når den klikker.

090903150323
Som du sikkert skjønner, ble bildet tatt med mobilen min siden kameraet mitt er herpings!

090903144332
Bildene ble tatt i går.

Har du noen planer for helgen?

6 kommentarer
    1. du har blitt utfordret!
      1. Gå inn på “Mine Bilder” på din egen pc
      .2. Trykk på den 3. mappen
      3. Legg ut enten det 5. eller 7. bildet
      4. Forklar hvor og hva bildet er.
      5. Inviter 5 venner og 2 tilfeldige og gi beskjed om utfordring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg