Jeg har vært på mitt første “jobbintervju”!

Ok, da. Ikke akkurat jobbintervju. Men i dag fikk vi hvertfall med oss masse papirer ang. jobbuka, og da kunne vi også begynne å spørre rundt der vi ville jobbe hvis den plassen ikke sto på lista. Og siden Bik Bok ikke sto på lista (der jeg vil jobbe) og det gjorde heller ikke Only eller Vero Moda (der Margretha vil jobbe), dro vi til byen med en gang etter skolen. Det er jo på veien hjem uansett. Først dro vi på Bik Bok – vi hadde skikkelig sommerfugler, eller egentlig mer flaggermuser, i magen – og jeg presenterte meg selv og fortalte om jobbuka, som forresten bare er tre dager.. Hun som jobbet der sa at sjefen ikke var der nå, men at hun kommer på fredag og at hun kan ringe da. Så da er det bare å krysse fingrene!
Så gikk vi til Vero Moda, men der var de for mange. Så vi gikk på Only rett ved siden av og spurte der, og der fikk Margretha seg jobb!

Fikk ikke blogget så mye i går fordi vi spilte fotballkamp, vi tapte forresten, vet ikke hvor mye og jeg vil ikke vite det heller. Mormor og morfar var med oss til Greys Anatomy begynte, og da så jeg det ferdig og gikk å la meg.

Nå skal jeg og Margretha trekke to stykker til Blogg vs. Blogg, så det innlegget kommer snart. Snakkes!

090901170901

Husk å krysse fingrene for at jeg får jobbe på Bik Bok!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg