Oh happy day, oh happy daaay

Som overskriften sier, er det en happy day. Jeg har nemlig vunnet et gavekort på Motehus.no på 150 kr! Haha, jeg er så glad, det er ikke så rart siden jeg ikke har vunnet en konkurranse før! Så nå har jeg begynt å gå gjennom alt de har der for å se om det er noe som interesserer meg, og det er jo klart at det er, det er jo kjempemasse fint der! Ok, nå skal jeg slutte med alle utropstegnene før jeg begynner å irritere meg selv. Nå må jeg pakke tingene mine, for nå snart skal pappa kjøre meg hjem til mamma. Stay tuned, for det kommer kanskje en videoblogg i kveld! (Unnskyld for utropstegnet igjen). Snakkes!

Har du vunnet en konkurranse før? Isåfall, hva vant du?

snapshot63

4 kommentarer
    1. såå gøy! og så søtt bilde!

      sv; så deilig! slik skal det være! 😀 min helg har vært veldig koselig. helt rolig og avslappende akkurat som din… men det er jo det helger er til for! 😀 Nå er det ren sundayblues og oppvarming for uka. ready? Hope so! Den blir nok kjempebra!

    2. Heldig du er da!

      sv: Ja, jeg har faktisk vunnet 1 gang!
      Da vant jeg et coca kola snowboard (uten bindinger) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg