I’m so 2008, you’re so 2000 and late

Nå har jeg og pappa nettopp badet Leon, og da bruker han å gå helt bananas etterpå, men det gjorde han faktisk ikke i dag. Ellers er det en rolig dag, og jeg har ikke planer om å gjøre noe som helst. Har dere lagt merke til at jeg ikke har nevnt været på en god stund nå? Jeg er stolt over meg selv, men nå skal jeg avbryte det og nevne at regnet høljer ned ute! Forresten så kommer det kanskje en liten videoblogg i dag, siden jeg ikke skal gjøre noe i dag.

Klokken er over ett, og det er et tegn på at jeg burde komme meg ut av pysjamasen og kle på meg. Men det er jo fortsatt helg, så man skal nyte det som er igjen av den. Snakkes!

bilde084

Hva skal du gjøre med det som er igjen av helgen?


Black Eyed Peas- I gotta feeling

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg