Trøtt face

Sto opp for en og en halv time siden, og hvorfor jeg er trøtt vet jeg faktisk ikke. Jeg har nettopp sett Princess Protection Program for tredje gang, hihi. Men jeg liker filmen! Nå skal jeg snart stappe i meg noe mat, før jeg sulter ihjel her jeg sitter, og så skal jeg dusje. Pappa dro til butikken nå, så jeg må vente litt til før jeg får frokost. Silje har ikke lagt ut bildene enda, så jeg får ikke lagt ut bildene enda. Kom igjen nå da, Silje! Planene for dagen? Har ikke peiling. Har ikke så mye mer på hjertet akkurat nå, så vi blogges senere?

Hva er planene dine i dag?
Har du sett Princess Protection Program? (Prosjekt Prinsesse)

bilde058
Gammelt bilde av Mariell og meg.

2 kommentarer
    1. sv; hei hei! Ville bare takke for “gratulasjonen” på bloggen min. sitter med vh1 som sender Michael Jackson musikk mesteparten av tiden og da var det koseelig å se en hilsen fra deg på bloggen tilegnet popkongens bursdag! Håper du har kost deg denne lørdagen så langt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg