“Fluenes Herre”

Vi så en film i norsken i dag som het Fluenes Herre, den handlet om noen gutter som ble strandet på en øde øy, også måtte de finne en måte å overleve på også ble de reddet til slutt, og blabla. Dagens høydepunkt var som vanlig friminuttet, for da slipper vi å være stuck inne på et klasserom og gjøre skolearbeid.

Forresten, pappa syns jeg har samme hårfarge som døren til doen! (Den er veldig mørk, som du sikkert skjønte)
Nå skal jeg ta meg noe å spise – jeg spiste middag for litt over en time siden, men det var tydeligvis ikke nok – før jeg skal bort til Mariell søta <3

Hva er dagens høydepunkt for deg i dag?

smoothies by mariell og malin
Dette har jeg lyst på akkurat nå!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg