Jeg vil ha tilbake sommerferien!

Eneste positive med at skolen har begynt på igjen, er at jeg får se alle vennene mine. Men jeg savner sommerferien!! Kunne ikke vi hatt en måned til med sommerferie? Nå for tiden har jeg ikke tid til å blogge så mye, og det er så kjipt. Det blir blogging 1, max 2 ganger om dagen pga. lite tid på morgenen, 6 timer skole, lekser og hjelp med husarbeid. Av og til fotballtrening/kamper også. Det er utrolig irriterende! Men sånn er det vel bare, ikke sant?

Dagen min har bestått av skole, der vi plukket blåbær, og jeg var livredd for å få flått på meg! Det er nemlig mange som har fått det på seg når de har plukket blåbær. Jeg plukket hele 86 gram! Haha. Men jeg fikk ikke noe flått på meg, så vidt som jeg vet. Men det var faktisk flere i klassen som fikk på seg. Jeg var så smart at jeg tok med meg sånn "myggspray" som også er mot flått. Men jaja, dagen var egentlig veldig kjedelig.
Så var jeg med frisøren, som du kan se i innlegget under. Og så startet matfestivalen i dag, så vi var der nede og så litt og spiste middag.

Nå er jeg veldig trøtt, så jeg skal bare ta meg en dusj og legge meg. God natt!

Har du blitt bitt av flått noen gang?

090826110612
Posen med blåbær.

Legger inn en liten før- og etter- også:

myworks2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg