Atomets oppbyggning-jeg kunne ikke brydd meg mindre..

Jeg har IKKE tenkt å skrive et helt innlegg om skolegreier, men jeg må si en ting; naturfag er så kjedelig at jeg døør. Ok, tydeligvis ikke kjedelig siden jeg fortsatt er her. Dagen i dag har gått til skolen, og lekser og bokbind på bøker som jeg skal prøve å få mamma til å gjøre ferdig.. Jeg sliter.090824151238
Legger ut et uinteressant bilde av mattebøkene mine, siden jeg ikke har noe annet bilde akkurat nå.

Nå sitter jeg og venter på at Margretha skal komme, hun skulle kommet klokka fem så jeg regner med at hun kommer straks. I dag er det fotballtrening og jeg er ganske spent på hvordan været blir. I to uker nå har vi vært veldig heldig med været, så det spørs hvor lenge det varer. Og forresten så har Margretha bursdag i morgen!! Gratulerer på forskudd! Du får et eget innlegg i morgen. Nå må jeg gå og skifte på meg til trening.
Snakkes i kveld!

Går du på fotball eller en sport/hobby?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg