Barnevakt, Wii, og mer barnevakt

Hei! Nå har jeg ikke blogget på to dager, og det har jeg skikkelig dårlig samvittighet for! Jeg har ikke hatt noe tid til data egentlig.. På fredag var jeg nede i byen på Jugendfest, der så jeg Marit Larsen spille og så møtte jeg Margretha på Kiwi. Vi satt da altså barnevakt for småsøstrene hennes. Vi så først Big Momma's House 2. Genial film. Og så spilte vi Wii. Det var første gang jeg prøvde det, og det var sinnsykt gøy! Før søstrene hennes måtte legge seg, spilte vi noe Super Mario greier, og når de la seg spilte vi Wii Fitness. Gjett om det var slitsomt da! Kjenner det i alle muskler! Vi spilte også Wii Sports der vi kunne spille Baseball, Tennis, Bowling, Boksing, og Golf. Vi holdt på til langt på natt.

På lørdagen våknet vi så tidlig som halv ti, noe som vi ikke hadde regnet med, med tanke på hvor lenge vi var oppe.. Da snek vi oss ut på stua i håp om at søstrene ikke skulle høre oss, og sekunder senere satt vi og så på Disney Channel med søstrene hennes. Vi spilte også Wii igjen, før vi kledde på oss og senere måtte jeg hjem og rydde rommet mitt. Hvis du leste forrige innlegg, sto det at jeg skulle rydde på fredag, men det gjorde jeg da altså ikke. Så nå er rommet mitt mirakuløst ryddig, og jeg sitter her, fortsatt i sjokk. Som du sikkert har skjønt, er ikke det ofte rommet mitt er ryddig.. Men det er da ikke så uvanlig for en jente på 14 år?

Senere på kvelden satt vi barnevakt for Malin Ann og Dina, mine to stesøstre. De fikk se Bolt, mens jeg og Margretha spilte Sims 3. Det kom vel ikke som noe sjokk. Resten av kvelden gikk så glatt som isen, og jentene var i sengs før halv elleve.

Så helgen har egentlig bare gått til barnevakt og overnatting. Jeg har også fått tv-kanaler på tv-en min nå, juhu! Og nå fant jeg nettopp ut hvordan man søker sånn at jeg får alle kanalene. Jeg hadde nemlig tv-sunnmøre istedenfor TVNorge, og det er bare drit.

090823174623
Har ikke fått meg skikkelig tv bord enda, så dette er bare midlertidig. Det er forresten en bruskasse den står på. Legg merke til veggen min til venstre, hihi.

Dagen i dag har gått til rebusløp med familien, grilling i byparken og.. ja, egentlig ikke noe mer.

090823142824
Dina og litt av Malin Ann. Marshmallows-elskere begge to!

Hva har du gjort i helgen da?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg