Endelig helg!

Etter en halv skoleuke som føles ut som flere år, er det endelig helg! I dag hadde vi orientering i gymmen. Det gikk jo forsåvidt greit.. De to siste timene ble det bare sløving. Det tok 20 minutter før læreren vi skulle ha, kom. Som altså var en gammel mann som begynner å snakke om historier som ikke har noe med det faget og gjøre, og han snakker så lavt at vi på bakerste rad bare hører litt mumling. Men det er ikke interessant.

I dag skal jeg ned i byen på Jugendfest. Der skal jeg se litt på Marit Larsen, og så skal jeg opp til Margretha og sitte barnevakt med henne og overnatte. Og i morgen skal hun sitte barnevakt med meg og overnatte her.
Nå må jeg fortsette å rydde rommet sånn at jeg blir ferdig til vi skal ned i byen. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive rommet mitt akkurat nå..

Hva er dine planer for helgen?

snapshot54

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg