LOFF MED SIRUP PÅ!

Ok, ikke akkurat.. Stryk det siste og sett inn syltetøy istedenfor. Det spiser jeg nå!
Jeg ble ikke ferdig med å rydde rommet i dag, sa til mamma at jeg hadde så lyst ut i fineværet, så da skal jeg rydde ferdig etter skolen i morgen. Som jeg "gleder" meg!

Margretha kom bort tidligere i dag, så gikk vi ut litt. Det var forresten 28 grader ute! Men det var så kjedelig ute, så da gikk vi opp på takterrassen og så på noen som hadde låst nøklene inn i bilen, men politiet kom og hjalp dem. Etter det spilte vi Sims 3, hihi.

Nå er det egentlig leggetid, så jeg må pusse tennene og hoppe i loppekassa!
Natta!

090820190601
Dette bildet tok jeg faktisk med mitt dritt mobilkamera i dag. Ble faktisk litt fornøyd!

Hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg