Fornøyd med alt!

Nå for tiden er livet kjempebra! Jeg koser meg med bloggen, vennene mine og familien. Etter jeg startet denne bloggen føler jeg at livet mitt har forandret seg (på en bra måte). Hvis det er noe som plager meg, slipper jeg det ut her. Hvis jeg er kjempeglad for noe, slipper jeg det ut her. Hvis jeg er usikker, slipper jeg det ut her! Jeg begynner å videoblogge og skal prøve å videoblogge nesten hver dag. Jeg får kommentarer, som er kjempekjekt!

Skolen begynner på igjen på onsdag, som er både positivt og negativt. Jeg får møte alle vennene mine og skryte om hvordan ferien min har vært. Hihi. Men så blir det lekser, prøver, fremføringer, og mas fra lærerene. Men jeg har vel ikke noe valg, så det får jeg bare komme meg gjennom!

Så til dagen min.. I dag har jeg laget min første videoblogg, som du finner lenger nede. Jeg har vært med Margretha, og vi har tatt morsomme bilder, og filmet litt (som jeg ikke legger ut her). Og så har vi vært på fotballtrening. Trodde det ble trening i stygge vær, men med så mye gullhår i ræva -bare et uttrykk som betyr at man er heldig- som vi hadde, dro skyene vekk, sola kom frem, og vi ble våt av svette istedenfor regn!

Nå må jeg legge meg. Siden mamma sier jeg må komme inn i vanlig rutine igjen siden skolen begynner på ONSDAG!
God natt kjære folk! Snakkes i morgen.

myphoto09081701
Dette bildet legger jeg ut for å vise hvor søte jeg og Margretha er i close-up.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg