Häagen-Dazs kommer aldri til å gå rett i dass

Ja, da har jeg også prøvd meg på videoblogging. Med tanke på at jeg ikke liker stemmen min, gikk det faktisk greit. Men neste gang skal jeg skru ned musikken litt, sånn at man hører meg. Det ble en hårvideo denne gangen, og hva det blir neste gang vet jeg ikke. Noen tips?

090817135408 

Nå har jeg nettopp spist en skål med Häagen Dazs Cookie Dough Chip. Jeg er så sunn, jeg vet.

Også må jeg bare ta med at det regner i ett sett! Og det har det gjort i nesten en uke nå. Skulle jo tro vannet var oppbrukt nå! Jeezez! For å bevise det, har jeg tatt et bilde av hvordan det ser ut ute akkurat nå:
090817140622
Kan ikke huske sist jeg så sola. Og som jeg gleder meg til fotballtrening i fine været i dag!

Nå skal jeg finne flere blogger å lese. Legg igjen bloggen din under her hvis du vil ha en ny leser.

 

7 kommentarer

Siste innlegg