Videoblogging?

Lurer på om jeg skal bli en "skikkelig" blogger og begynne å videoblogge. Men jeg liker ikke stemmen min på video, så det blir kanskje et lite problem.

For tiden rydder jeg på rommet mitt. Her er jo blitt satt opp hyller, så jeg må sette ting på. Pluss at jeg har ryddet i kommoden min med masse ting og tang. Kom over noen gamle dagbøker/vennebøker tidligere i dag, så for moro skyld begynte jeg å lese. Haha, som jeg lo! Fant også ut at jeg fortsatt har en piczo side, men den skal jeg IKKE linke til her ihvertfall. Du burde ta deg tid en gang og se om du finner noen gamle dagbøker/vennebøker og se i dem. Jeg garanterer latter!

Nå skal jeg se om jeg kan lage en intro til videoblogg. Så skal jeg lese og så legge meg. God natt, og lykke til til dere som begynner på skolen i morgen!

090816195954

Hva syns dere jeg burde videoblogge om?

4 kommentarer
    1. Du burde videoblogge om… Hmmm ..
      Morsomme kommentarer fra “vennegjegen”, for de er det vel nok av? xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg