happy surprise!

Mamma ble så klart kjempeglad når jeg kom hjem for noen timer siden. Men det er jo ikke så rart, siden jeg ikke har vært hjemme på to uker. Så kom jeg opp på mitt kjære rom, og der hadde mamma og Kjetil hengt opp hyller, og fikset tv'en (nesten ihvertfall, mangler en sånn dingseboms). Og på senga lå en spennende Bik Bok pose!! Mamma har vært på shopping og kjøpt klær til meg!! En pose med ti kjempefine topper. HAPPY SURPRISE! Så nå er jeg kjempefornøyd!
090816142048
090816142223

Har ikke jeg verdens beste mamma, vet ikke jeg!

Bursdagen i går var forresten kjempegøy! Vi spiste pizza fra Pizzabakeren, snakket, og så en film som heter Meet Dave. Den var spilt inn i New York, så under begynnelsen av filmen satt jeg sånn; DER HAR JEG VÆRT!!!
Etter en stund begynte folk å bli litt irriterte, så jeg måtte bare slutte, heh. Etter vi hadde sett film, gikk vi ut. Jeg var ikke ute så lenge da, siden jeg måtte ta 22.10 bussen hjem, OG jeg måtte gå hjem alene i mørket! Det var ikke gøy i det hele tatt, men heldigvis ringte Andrea og snakket meg til jeg kom hjem. Som du ser, kom jeg meg trygt hjem.

Snakkes senere!

Har du vært i New York, eller en annen plass i USA?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg