VINN NYTT SMIL!

Kristina Andersen holder en konkurranse på bloggen sin nå, der hun gir en av leserne sine sjansen til å vinne tannbleking for å få hvitere tenner. Jeg håper virkelig på å vinne denne konkurransen, tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke vunnet en konkurranse før en gang. Så jeg syns det hadde vært kjempekjekt å vinne denne konkurransen, uansett om det er veldig liten sjanse for at jeg vinner, siden det sikkert blir flere hundre som deltar.

Så vil jeg også skrive at Kristina Andersen er en stooor inspirasjon! Hun er en av grunnene til at jeg begynte å blogge, og i tillegg er hun en helt utrolig person! Og hun har kjempefin klessmak også. Hun snakker rett fra levra, om meninger, tanker osv.. Og dèt smilet også da! Så en video hun la ut for noen dager siden, en sminkevideo. Den var bare tull da, men hun smilte det smilet, og det er et av de nydeligste smilene jeg noen ganger har sett!
Hvis du leser dette Kristina Andersen, du er en stor inspirasjon!

kristina andersen

Trykk på bildet for å komme til bloggen.
Jeg har forresten <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/1a43c78a32d6745886bdc735e023d7c88f1cad0a">presentert bloggen min</a> på Bloggurat.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg